Przeniesienie numeru do sieci Telgam jest bardzo proste zajmie Ci kilka minut, a oszczędności mogą wynieść nawet kilkaset złotych w trakcie trwania umowy.
Oszczędności są na wyciągnięcie ręki wystarczy postępować wg poniższych kroków :
1. Udaj się do salonu sieci Telgam przy ul. Mickiewicza 148A w Jaśle, możesz również złożyć wniosek przez internet wypełniając formularz przy wybranej opcji usługi ,
lub zgłosić telefonicznie 13 491 5000. Możesz też skontaktować się z naszym przedstawicielem pod numerem 605 340 456
2. Wybierz interesujący Cię Abonament w zakładce Telefon – Telefon komórkowy
3. Otrzymasz wniosek o przeniesienie numeru. Wypełnij go, my Ci pomożemy.
4. Poczekaj na decyzję, pracownicy Telgam skontaktują się z Tobą w celu przekazania informacji o terminie przeniesienia numeru.
5. Pracownicy Telgam skontaktują się z Tobą w celu ustalenia terminu podpisania umowy.
Cały proces trwa, w zależności od operatora, od jednego do dwóch dni roboczych. Oczywiście istnieje możliwość wyboru konkretnego dnia, w którym Twój numer ma zostać przeniesiony.
Dokonaj świadomego wyboru.
Pamiętaj masz prawo zmienić operatora komórkowego i stacjonarnego, czyli wyrazić wolę przeniesienia numeru już 3 miesiące przed zakończeniem obecnej umowy. A jedyny dokument jaki musisz mieć przy sobie to dowód osobisty.
Przeniesienie numeru jest czynnością prostą, a większość terminów i procedur pilnują za Państwa pracownicy sieci Telgam.
Sieć TELGAM Usługi komórkowe świadczy w oparciu o nadajniki operatorów komórkowych, a zasięg jest taki sam jak w sieci Play dzięki umowom roamingu krajowego zapewniającym klientom dostęp do wszystkich technologii i częstotliwości.
- UMTS (HSPA+): powyżej 90% pokrycia populacji.
- 4G LTE: 92,8% pokrycia populacji.
- 4G LTE ULTRA: 80% pokrycia populacji.
- Sieć w pełni oparta o technologię IP.
- Dalszy rozwój częstotliwości UMTS 900 MHz oraz zakup nowych pasm.
Zasięg Twojej komórki pozostaje taki sam lub się poprawia, a Ty oszczędzasz i korzystasz z wygodnego dostępu do usług sieci bliskiej lokalnej społeczności.