W celu zapewnienia wysokiego poziomu usług, w razie awarii mają Państwo możliwość zgłoszenia usterki technicznej do Lokalnego Serwisu Technicznego sieci Telgam.

Przed zgłoszeniem usterki bardzo prosimy o sprawdzenie, czy urządzenia są włączone prawidłowo do zasilania i okablowania, ponieważ nieuzasadnione zgłoszenia i wizyty serwisantów są płatne.

  • Zgłoszenie usterki przyjmujemy pod numerami: 13 491 5000 lub 13 491 4300 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
  • Drogą elektroniczną non stop na adres: biuro@telgam.pl lub serwis@telgam.pl.

Proces rozpatrywania usterek odbywa się trzy-etapowo:

  1. Odbieramy informacje o uszkodzeniu, zapisujemy ją w bazie uszkodzeń, podejmujemy zdalne działania naprawcze.
  2.  Wysyłamy Lokalny Serwis Techniczny na miejsce w celu usunięcia uszkodzenia i przywrócenia usług.
  3. Potwierdzamy usunięcie uszkodzenia przez kontakt z Klientem.