Jasło / Wrocław

Wskaźniki jakości

Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych

W celu zapewnienia Państwu najwyższej jakości usług, a także dotrzymania zapisów zawartych w umowach i regulaminach, publikujemy dla Państwa aktualne wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych.

Pozwalają na one ocenić funkcjonowanie naszej sieci jak i wskazać elementy które wymagają natychmiastowej poprawy aby sieć funkcjonowała bez zarzutu. Z wielką przyjemnością stwierdzamy, że pracownicy TELGAM S.A. dokładają wszelkich starań aby praca i rozrywka w naszej sieci była cały czas dostępna.

 

Wskaźnik jakości usług – 2023 r.

 LP  WSKAŹNIK  WARTOŚĆ
 1.  Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci  do 10 dni
 2.  Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich  4,18
 3.  Średni czas usunięcia uszkodzenia  1,08 dnia
 4.  Średnia ilość reklamacji  0,30%
 5.  Średni czas rozpatrzenia reklamacji  do 8 dni

Wskaźnik jakości usług – 2022 r.

 LP  WSKAŹNIK  WARTOŚĆ
 1.  Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci  do 9 dni
 2.  Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich  4,31
 3.  Średni czas usunięcia uszkodzenia  1,1 dnia
 4.  Średnia ilość reklamacji  0,31%
 5.  Średni czas rozpatrzenia reklamacji  do 8 dni

Wskaźnik jakości usług – 2021 r.

 LP  WSKAŹNIK  WARTOŚĆ
 1.  Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci  do 9 dni
 2.  Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich  4,32
 3.  Średni czas usunięcia uszkodzenia  1,1 dnia
 4.  Średnia ilość reklamacji  0,31%
 5.  Średni czas rozpatrzenia reklamacji  do 8 dni

Wskaźnik jakości usług – 2020 r.

 LP  WSKAŹNIK  WARTOŚĆ
 1.  Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci  do 8 dni
 2.  Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich  4,40
 3.  Średni czas usunięcia uszkodzenia  1,2 dnia
 4.  Średnia ilość reklamacji  0,32%
 5.  Średni czas rozpatrzenia reklamacji  do 9 dni

Wskaźnik jakości usług – 2019 r.

 LP  WSKAŹNIK  WARTOŚĆ
 1.  Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci  do 8 dni
 2.  Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich  4,60
 3.  Średni czas usunięcia uszkodzenia  1,6 dnia
 4.  Średnia ilość reklamacji  0,37%
 5.  Średni czas rozpatrzenia reklamacji  do 11 dni

Wskaźnik jakości usług – 2018 r.

 LP  WSKAŹNIK  WARTOŚĆ
 1.  Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci  do 9 dni
 2.  Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich  4,80
 3.  Średni czas usunięcia uszkodzenia  1,8 dnia
 4.  Średnia ilość reklamacji  0,39%
 5.  Średni czas rozpatrzenia reklamacji  do 13 dni

Wskaźnik jakości usług – 2017 r.

 LP  WSKAŹNIK  WARTOŚĆ
 1.  Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci  do 8 dni
 2.  Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich  4,11
 3.  Średni czas usunięcia uszkodzenia  1,3 dnia
 4.  Średnia ilość reklamacji  0,37%
 5.  Średni czas rozpatrzenia reklamacji  do 12 dni

Wskaźnik jakości usług – 2016 r.

 LP  WSKAŹNIK  WARTOŚĆ
 1.  Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci  do 5 dni
 2.  Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich  4,21
 3.  Średni czas usunięcia uszkodzenia  1,2 dnia
 4.  Średnia ilość reklamacji  0,35%
 5.  Średni czas rozpatrzenia reklamacji  do 13 dni

Wskaźnik jakości usług – 2015 r.

 LP  WSKAŹNIK  WARTOŚĆ
 1.  Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci  do 6 dni
 2.  Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich  4,50
 3.  Średni czas usunięcia uszkodzenia  1,7 dnia
 4.  Średnia ilość reklamacji  0,38%
 5.  Średni czas rozpatrzenia reklamacji  do 14 dni