Dostęp do Konta eBOK TELGAM

Na stronie: https://ebok.telgam.pl/ otrzymują Państwo dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, a w nim:

(UWAGA!: dla Klientów Telgam Oddział Wrocław obowiązuje strona: https://ebok.wroclaw.telgam.pl/)

  • przeglądanie rozliczeń;
  • drukowanie faktur;
  • uzyskanie szczegółowych informacji o wykupionych usługach (Internet, Telewizja, Komórka, Telefon, Hosting);
  • przeglądanie bilingów rozmów;
  • przeglądanie bilingów połączeń komórkowych i transferu w usłudze Internetu mobilnego;
  • tworzenie i edycja kont e-mail;
  • tworzenie i edycja kont FTP (dla potrzeb własnej strony WWW);
  • tworzenie i edycja domen i subdomen;
  • przeglądanie historii i statusów zgłoszonych usterek;
  • kontakt z Biurem Obsługi Abonenta sieci TELGAM poprzez formularz.

Serwis dostępny jest dla wszystkich aktywnych Klientów. Poniżej znajduje się instrukcja pierwszego logowania:

1. Prosimy o otwarcie strony: https://ebok.telgam.pl (dla Klientów Telgam Oddział Wrocław obowiązuje strona: https://ebok.wroclaw.telgam.pl/);

2. W polu login i hasło prosimy wpisać dane znajdujące się w Umowie o Świadczenie Usług;

3. Po poprawnym wpisaniu danych, system poprosi o ustawienie własnego hasła;

4. Następnie system powróci do panelu logowania i można już zalogować się używając nowo ustawionego hasła;

5. Każde kolejne logowanie dokonywane będzie przy pomocy wybranego loginu oraz ustawionego przez siebie hasła.

Mamy nadzieję, że uruchomiona usługa będzie przydatna i pozwoli na jeszcze lepsze doświadczenie z korzystania z usług sieci Telgam.

W przypadku problemów z logowaniem się do serwisu lub pytań dotyczących jego działania prosimy o kontakt z Biurem 13 491 5000 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 lub na adres email: biuro(a)telgam.pl

Regulamin korzystania z usługi eBOK